Schema HelloDoctor Voce

HelloDoctor Voce

De ce HelloDoctor Voce

Pacientul modern doreste sa aiba cat mai mult acces la medicul sau curant.

  • Dispus sa il ajute in momentele sale de nevoie
  • Sa il stie aproape
  • Sa fie ascultat
  • Sa poata avea acces la el atat in cadrul cabinetului medical cat si in afara lui.
  • Sa fie sigur ca atunci cand are nevoie, dispune de acces la o consiliere din partea unui profesionist. Acest lucru este incurajat atat de dezvoltarea tehnologiei, ce permite si alte metode de comunicare decat prin prezenta fizica in cabinetul medical, cat si de organele de stat si de Legislatia in vigoare, care obliga medicul sa tina legatura permanent cu pacientii sai.

In aceeasi masura, medicul doreste sa aiba acces cat mai mare la informatii cat mai corecte, concrete si relevante.

  • Doreste sa aiba acces la simptomatologia completa a pacientului
  • Doreste sa aiba siguranta ca pacientul a inteles indicatiile sale
  • Si bineinteles ca le si urmeaza corespunzator
  • Doreste sa poata fi anuntat si sa poata interveni rapid atunci cand este nevoie
  • Si doreste sa stie ca pacientul este diagnosticat/tratat/vindecat corect

Fidelizarea reprezinta un factor important in ziua de azi, factor ce se aplica foarte mult si in practica medicala, mai ales in zona privata.

Cand un pacient este fidel inseamna:

  • Venit constant prin siguranta revenirii pacientului la acelasi medic
  • Increderea si respectul pe care pacientul o ofera medicului
  • Recomandari din partea pacientului catre cunoscutii sai
  • Cresterea numarului de pacienti ai cabinetului

Fidelizarea este de asemenea una dintre elementele dificile de obtinut din practica cabinetului privat din varii motive:

  • Competitie
  • Accesibilitate la medicul respectiv prin alte medii private
  • Ideologia pacientului
  • Acces la aceeasi specialitate in mai multe locatii

Un remediu foarte important impotriva acestor dificultati este Comunicarea ce reprezinta in continuare principala metoda de a asigura fidelizarea pacientului.

Prin usurarea comunicarii cu medicul curant se asigura:

  • Pastrarea legaturii/conexiunii cu pacientul
  • O linie directa si de incredere intre medic si pacient
  • Relatia dintre medic si pacient devine mai apropiata
  • Pacientul gaseste mai usor sa comunice detaliile relevante medicului, chiar daca din perspectiva pacinetului acestea sunt minore
  • Medicul are acces mai multe resurse si date

Medicul reuseste sa extraga informatiile necesare alcatuirii unui tratament adecvat, coerent si de calitate.

Bineinteles, toate cele spuse mai devreme necesita resurse, timp si bineinteles disponibilitate din partea medicului, elemente dificil de obtinut si de realizat, mai ales daca nu pot fi valorificate decat in cabinet.

De aceea, ca sa venim in intampinarea acestor dificultati cu o solutie, am creat un sistem ce poate usura procesul medical si ofera valoare acestuia.

Prin aceasta solutie cautam sa asiguram cele mai importante elemente:

  • Pacientul este multumit de comunicarea cu medicul
  • Medicul este multumit de comunicarea cu pacientul
  • Pacientul devine fidel medicului
  • Medicului ii creste numarul de pacienti
  • Comfortul medicului
  • Medicul isi asigura intimitatea
  • Medicul isi valorifica timpul petrecut in afara cabinetului.
  • O utilizare foarte usoara din partea ambelor parti

Ce inseamna?

Pacientului i se impune accesul la comunicarea cu medicul curant si in afara orelor de cabinet prin utilizarea unui numar de telefon special.

Acest numar de telefon este conectat cu numarul de telefon folosit normal de medic, dar, fara a-i permite pacientului accesul la numarul personal de telefon al acestuia, pastrand intimitatea informatiilor personale ale medicului.

Cum functioneaza:

  1. Pacientul suna catre un numar de telefon special, alocat medicului curant de tipul 090X.XXX.XXX
  2. Numarul de telefon special este conectat de numarul de telefon mobil (personal sau de munca al medicului)
  3. Se face legatura intre cele doua numere de telefon
  4. Medicul primeste apel pe telefonul sau personal sau de serviciu, fara ca pacientul sa stie numarul de telefon al medicului
  5. Medicul ofera Consilierea Medicala, in intimitate, siguranta si comfort.

Pe langa aceste facilitati, medicul poate stabili un program de functionare, garantandu-i ca nu exista abuzuri. Programul poate fi facut pe zile sau ore.

Pacientul, pentru a dispune de acest serviciu achita contravaloarea unui apel telefonic cu suprataxa. Asigurand astfel si valorificarea timpului si prestatiei dumneavoastra.

Sistemul este extraordinar de usor de utilizat, atat de dumneavoastra cat si de pacientii dumneavoastra. Nu necesita cunostinte tehnologice sau aptitudini speciale.

Tot ce trebuie sa faceti este sa continuati in a oferi sanatate.

Daca sunteti interesat de acest serviciu, avem rugamintea sa completati formularul de mai jos si vom lua legatura cu dumneavoastra cat mai repede posibil.


Formular HelloDoctor Voce

Nume și Prenume (obligatoriu)

Adresa de mail (obligatoriu)

Numar de telefon de contact (obligatoriu)

Tip Unitate (obligatoriu)